Oldtimer Nederland | Startpagina
Damen en Kroes Boxtel

Oldtimer Nederland: klassiekers, oldtimers en classic cars

Bestaat deze oldtimer nog?

Bestaat deze oldtimer nog? geplaatst door Hans op datum 30/11/2014

Vroeger heb ik een Chevrolet Pick Up gehad en ik wil graag weten of deze nog bestaat, in feite nog rondrijdt. De APK schijnt al 8 jaar niet te zijn gedaan. Maar ik weet het kenteken

Reactie geplaatst door geplaatst door Jan op datum 04/12/2014

Heb je op de RDW website gekeken? Daar kun je bij Voertuiggegevens raadplegen het kenteken invoeren en kijken of deze nog bestaat, en zo ja zien of de APK nog geldig is en of de auto is verzekerd.

Reactie geplaatst door geplaatst door Hans op datum 04/12/2014

Dank.
Ja, dat heb ik gecheckt. Er is al acht jaar geen APK gevraagd en even lang geen verzekering.
Maar het kenteken is niet ingeleverd.
Dat maakt mij nu juist zo nieuwsgierig.
Want ik ben acht jaar eigenaar geweest, en wil haar, als dat mogelijk is, weer terugkopen.

Reactie geplaatst door geplaatst door Jan op datum 12/12/2014

Dan zal zij wel niet meer rondrijden en ergens in een schuur staan. Eigenaar achterhalen is lastig, maar misschien kun je hier iets mee:

1) Plaats wat meer info over de auto : type, bouwjaar, kleur, specifieke eigenschappen etc. Misschien leest iemand het bij wie er een lampje gaat branden.

2) Bepaalde beroepen kunnen de eigenaar o.b.v. het kenteken achterhalen: politie, belastingdienst, verzekeraars. Ik weet niet of dit nog steeds makkelijk kan, maar misschien ken je iemand?

3) Stuur een mailtje naar Amerikaanse autoclubs of de auto/het kenteken bekend is in hun register.

Populaire oldtimer en klassieker merken