Oldtimer Nederland | Startpagina
KT en C Trading

Oldtimer Nederland: klassiekers, oldtimers en classic cars

colonne

colonne geplaatst door Bob van Dijk op datum 25/04/2013

als we nou eens met z,n allen die een oldtimer hebben een drukke dag uitzoeken en in colonne naar den haag rijden om te laten zien dat wij als liefhebbers dit NIET PIKKEN. en niet harder rijden dan 40-50 km per uur. als dit niet helpt een week later weer doen. beter een paar weekcenten weg dan een kapitaal voor de hobby.ondergetekende ook, verleden jaar nog lpg laten inbouwen, nu wordt je gepakt door dat zooi in den haag.Medeliefhebbers , STA OP EN ONDERNEEM ACTIE .

Reactie geplaatst door geplaatst door Anna op datum 25/04/2013

Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven. Hoe heeft de oldtimerbranche hiermee akkoord kunnen gaan? Ik rijd gewoon dagelijks in mn Kever naar mn werk. Hoe moet dat in die drie wintermaanden? En mag de auto dan wel op de openbare weg geparkeerd staan? Of moeten we ook nog garages gaan huren? Het is te gek.

Reactie geplaatst door geplaatst door Colin Stormer op datum 26/04/2013

Wil graag meerijden naar Den Haag! Zeg maar waar en wanneer en ik kom.
Alles wordt je afgepakt in dit land, van gratis parkeren, je pensioen en nu je hobby.
Nederland zit in de sneltrein naar de afgrond en niemand trekt aan de rem!!!
Maar voorlopig heeft onze overheid nog genoeg projecten waar ze lekker geld over de balk kunnen gooien zonder er verantwoording over af te hoeven leggen! Maar ja, dat geld komen ze weer lekker bij ons halen.
Onze "belijd"makers leven in een compleet andere realiteit en zijn zeken geen mensen het bedrijfsleven waar mensen echt hard moeten werken voor hun centjes!

Reactie geplaatst door geplaatst door bob van dijk op datum 26/04/2013

Beste Colin,
dan zullen het toch meer moeten zijn dan wij tweeen.

we zullen een protestgroep moeten aanstellen, wie heeft daar ervaring mee.?
Knac en andere organisaties , SCHAAM U. onder het genot van koffie met oranjekoek is dit prut akkoord gesloten. Waar zijn de tijden dat men ging strijden voor onrecht. Geld klopperij van de bovenste plank. gooi dan geld bij de brandstoffen op, dat is in mijn ogen de eerlijkste manier. Zijn wij nu zo geleerd en hun zo dom.?

Populaire oldtimer en klassieker merken