Oldtimer Nederland | Startpagina
Autoschade Restaurateur Oldtimers Dik van Soest

Oldtimer Nederland: klassiekers, oldtimers en classic cars

Wie helpt mij?

Wie helpt mij? geplaatst door Myrthe Modderman op datum 17/01/2011

Goedeavond,

Mijn broer Jochem gaat 6 juni 2011 trouwen. Ik ben ceremoniemeester en probeer zoveel mogelijk te helpen en de dag zo mooi mogelijk te laten verlopen. Er is een beperkt budget. En een van de onderdelen die in het gedrang komt is een lievelingswens van mijn broer.... als trouwvervoer een mooie, snelle, oude of omgebouwde auto! een mooie hotrod, een echte VW-bus, een mini, VW-kever, een oldtimer...

Heeft u er misschien een staan?

Kunt u iets voor mij betekenen?

(rekening houdend met het zeer beperkte budget) voor een auto (met chauffeur) voor die dag?

Mijn broer woont in Amersfoort, trouwt in Baarn, daarna terug naar Amersfoort en in de middag naar Nijmegen. Zelfs met een deel van de rit zou ik al blij zijn. Ik hoop dat u openstaat voor sponsoring! Ik wil uw naam of bedrijf graag noemen in een speech, u mag ergens kaartjes leggen, we maken mooie fotos! En een lekkere fles drank of doosje sigaren. Of een vvv-bon, een mooie plant of ik maak een bloemstuk!

Staat mijn tegenprestatie er voor u niet bij? Mail me gerust. Ik denk graag mee over andere mogelijkheden!

Ik ben zo blij als u me kunt helpen!

Het zou een surprise of a life-time zijn!!!!!

Wachtend op uw bericht,

Myrthe Modderman
Soest

Populaire oldtimer en klassieker merken