Oldtimer Nederland | Startpagina
Autoschade Restaurateur Oldtimers Dik van Soest

Oldtimer Nederland: klassiekers, oldtimers en classic cars

Fotoshoot van je auto?

Fotoshoot van je auto? geplaatst door martin sweers op datum 04/06/2008

Beste fanatiekelingen,

Ten eerste geweldig om te zien wat jullie kunnen en hebben. Er is niks mooiers dan mensen te ontmoeten die opgaan in hun passie.

Mijn passie is niet oldtimers maar fotografie en dan wel de mode/lifestyle fotografie. Ik ben student aan de fotovakschool en ik ben hard aan het werk om mijn portfolio groot te maken. Ik heb een idee voor een fotoshoot waarbij een oldtimer ook centraal staat.

Ik heb een prachtig model en een super goede visagiste en styliste.

Nu zoek ik nog een fanatiekeling die zijn oldtimer beschikbaar wilt stellen. Uiteraard mag je aanwezig zijn bij de shoot ik kan helaas geen vergoeding geven maar je krijgt uiteraard de fotos die ik afwerk en een aantal mooie prints.

Ik zoek een kever die authentiek is en in super staat. Je moet het leuk vinden om te doen. Je zal zelf neit op de foto komen (eentje tussendoor als herinnering is niet zo erg natuurlijk een juist erg leuk)

Ik hoop wat reacties te krijgen. De shoot zal plaats vinden tussen Deventer en zutphen de precieze plaats is nog nader te bepalen.

mijn werk kan je zien op www.msweers.com (dit is wel heel anders)

Als het je leuk lijkt mail me dan een foto van je oldtimer en vertel iets over jezelf en je motivatie. Mijn mail adres is martin@msweers.com

Groetjes,

Martin

Populaire oldtimer en klassieker merken