Oldtimer Nederland | Startpagina
Classic Car Taxatie

Oldtimer Nederland: klassiekers, oldtimers en classic cars

Amsterdam bant oldtimers!

Amsterdam bant oldtimers! geplaatst door peter op datum 20/02/2008

Beste oldtimerliefhebbers,
De gemeente amsterdam heeft het achtelijke plan om oude autós van
voor 1992 te gaan weren, en hierin
moeten wij allen gaan protestreren, want anders is het afgelopen met de oldtimer, want als eén gemeente dat voor elkaar krijgt, dan volgt de rest vanzelf, en dat moeten koste wat kost
voorkomen, dus wees gewaarschuwd, en blijf dit keer niet ongeintereseert op uw krent zitten onder het mom van dat u er toch niks aan kunt doen want dat kunnen we met zn allen wel degelijk! Ik zou dan ook het liefst
zien dat er 1 of meerdere dagen de hele economie platgelegt wordt door
alle snelwegen te blokkeren, en ook
spoorovergangen en busstations, zodat niemand maar dan ook niemand meer
van a naar b kan komen, want dit gaat
gewoon veel te ver!
Alle autos zijn goedgekeurt voor de openbare weg, en hebben we niet voor niets een jaarlijkse apk om te controleren of de auto nog aan de eisen voldoet, en daar hoort ook
een uitstootmeting bij, en daar hebben de idioten die dat plan bedacht hebben zich maar bij neer te leggen, dus laat het niet gebeuren!
Verder zouden dit soort mensen die dit bedenken ontslagen moeten worden,
want dit soort bedenkels wordt wel even in de tijd en van het geld van de belasstingbetaler bedacht, terwijl
niemand, maar dan ook niemand om gevraagd heeft, dus is het ook nog eens onnodig geldverkwisting waar de honden geen brood van lusten, en daarom moeten dit soort zieke lui
nooit meer een overheidsbaan kunnen krijgen, want die zijn gewoon een gevaar voor de hele samenleving!

Reactie geplaatst door geplaatst door Joop Boswijk op datum 21/02/2008

De Adamse oude auto ban,

Beste Peter,

ik ben het met je eens, maar helaas we leven in een democratie en de gemeenteraad van amsterdam is gekozen. En de Adamse bevolking heeft in zijn wijsheid een groen links college gekozen.
Landelijk is het natuurlik niet veel beter, dus elk land , en elke stad, krijgt de bestuurders die het verdiend. Kortom ik ben als geboren en getogen amsterdammer de stad ontvlucht, en ware het niet dat ik door familiare banden gebonden ben aan dit land, dan was ik het land al onvlucht.
Maar ja hou vol het morgenrood zal ook morgen weer zijn entree maken.
Hou vol en denk maar,

Luctor et emergo

Reactie geplaatst door geplaatst door Ton Korving op datum 25/02/2008

Beste oldtimerliefhebbers,
Dit is weer eens bureaucratie op hoog niveau. Als je niets zinnigs meer kunt verzinnen kom je met een idee als dit op de proppen. Is het net of je weer het slimste jongetje van de klas bent. Laat de nederlandse gemeenten nu eens iets zinnigs verzinnen en ditmaal iets wat echt de uitstoot reduceert. Mijns inziens is dit o.a. het realiseren van een groene (stoplicht)golf daar waar dit mogelijk is. Hoeveel brandstof wordt er niet verspild door het rijden van het ene rode licht naar het volgende en volgende etc. Tevens wordt de automobilist niet meer verleid tot het overtreden van de maximum snelheid. Buiten de spits kunnen mijn insziens vele stoplichten buiten bedrijf daar uitsluitend werken als (verstop)lichten met een enorme verontreiniging als neveneffect. En zo zijn er meerdere oplossingen te verzinnen. Kijk eens hoe grote(re) europese steden hiermee omgaan. De functie van wethouder wordt goed gehonoreerd op kosten van de inwoners van de nederlandse gemeenten en mogen deze bewoners dan van dit soort lieden verwachten dat als zij een probleem willen aanpakken uit de bus komen met een oplossing die zoden aan de dijk zet en niet een te verwaarlozen aantal medeweggebruikers het uitoefenen van een hobby onmogelijk maakt. Is het misschien geen aardig idee voor een advocaat(of advocatenkantoor)om zich sterk te maken voor deze liefhebbers? Ik ben ervan overtuigd dat de kosten ruimschoots voldaan gaan worden door de echte oldtimer liefhebbers. Mocht dit hele idee van de baan zijn ga ik een oldtimer aanschaffen. Veel sterkte met julie vertroetel voertuigen.
Ton

Populaire oldtimer en klassieker merken